1:1 razgovori v podjetju so ključni za učinkovito komunikacijo med zaposlenimi in vodstvom. Omogočajo redno povratno informacijo, reševanje izzivov ter izboljšujejo delovno vzdušje in zadovoljstvo zaposlenih. Intrix HRM lahko pomaga pri tem z orodji za enostavno načrtovanje in beleženje teh sestankov, spremljanje napredka, določanje ciljev ter zbiranju povratnih informacij, kar vodi k boljšemu upravljanju kadrovskih procesov in večji učinkovitosti.
Dodajanje novega razgovora
V sistemu Intrix HRM lahko razgovor s sodelavcem dodamo na več različnih načinov.
1. S pomočjo klika preko koledarja:
2. Neposredno pri izbranem sodelavcu v razdelku povezane vsebine “1:1 razgovori“, kjer kliknemo na zelen gumb “+“.
3. Z novim zapisom preko gumba “Dodaj” v zavihku “1:1 razgovori“:
Ne glede na izbrano pot pa vedno pridemo do enotnega vnosnega obrazca, kar zagotavlja enostavno in pregledno beleženje vseh ključnih informacij. Izpolnimo sledeča polja:
Zadeva: vpišemo zadevo razgovora.
V zvezi s sodelavcem: določimo sodelavca s katerim bomo imeli razgovor.
Druge prisotne osebe: določimo lahko osebe, ki se bodo razgovoru še pridružile.
Začetek: določimo datum in uro začetka razgovora.
Konec: določimo datum in uro konca razgovora.
Namen: vpišemo, kakšen je namen razgovora.
Zadovoljstvo: med razgovorom označimo koliko je zaposleni zadovoljen z delom v podjetju.
Prenesi kompetence: ko delamo prvi razgovor z zaposlenim, lahko na razgovor prenesemo kompetence, ki smo jih določili na samem oglasu za zaposlitev, po katerem smo zaposlenega zaposlili.
Prenesi cilje: ko opravljamo prvi razgovor z zaposlenim, lahko na razgovor prenesemo cilje, ki smo jih določili na oglasu za zaposlitev, po katerem smo zaposlenega zaposlili.
Opomnik zaposlenemu: zaposlenemu želimo določiti opomnik na prihajajoči razgovor. Če ga obkljukamo, se pojavi opcija, da določimo čas in način opomnika zaposlenemu.
Zaključen: označimo, da je razgovor zaključen.
Naslednji razgovor: če se na trenutnem razgovoru že dogovarjamo o ocenjevanih kompetencah in ciljih za naslednji razgovor, dodamo kljukico. Pojavijo se naslednja polja:
Datum (in ura) naslednjega razgovora.
Kompetence: iz šifranta kompetenc izberemo kompetence, ki jih bomo ocenjevali na naslednjem razgovoru. Določimo kompetenco in željeno raven kompetence.
Prenesi obstoječe kompetence: prikažejo se kompetence, ki so na zaposlenega že vezane. Lahko jih izberemo tukaj, kjer se bo prenesla tudi potrebna ocena kompetence.
Cilji: iz šifranta izberemo cilje, ki jih bomo ocenjevali na naslednjem razgovoru.
Prenesi obstoječe cilje: Izberemo lahko cilje, ki so na zaposlenega že vezani in jih bomo ponovno ocenjeval na naslednjem razgovoru.
Obvesti zaposlenega: zaposleni dobi obvestilo, da je bil z njim razpisan razgovor.
Poročilo
Ko se odvija razgovor, lahko vodja sestavi zapisnik v razdelek “Poročilo“. Med razgovorom oceni tudi dosežene cilje in kompetence ter beleži stopnjo zadovoljstva zaposlenega na delovnem mestu.
Vse razgovore lahko vidimo tudi na našem koledarju. Pomembno je, da imamo v sklopu “Aktivnosti” na levi strani le te prikazane.