crm case study
crm študija primera

Optika Anda – z uvedbo sistema Intrix do učinkovitejšega upravljanja poslovalnic

Kako so v Optiki Anda pridobili celovit pregled poslovanja in komunikacije, izboljšali upravljanje poslovalnic, zagotovili popoln vpogled v poslovanje za vodstvo, regionalne in področ­ne vodje ter izboljšali marketinške aktivnosti.

id

NAROČNIK SE PREDSTAVI

tovarna

PANOGA

Optika

skupina

ZAPOSLENIH

320

goal

USTANOVLJENO

1999

Optika Anda
strategy

INTRIX UČINEK

stoparca

Prihranek po uvedbi je 60 minut dnevno na zaposlenega.

report

Celovit pregled poslovanja in komunikacije.

drevo

Sistematično spremljanje obiskov poslovalnic za regionalne in področne vodje.

Optika Anda – rast, uspeh in poslanstvo

Ob ustanovitvi leta 1999 je bila Optika Anda družinsko podjetje iz Splita, zgrajeno na temeljih tradicije, predanosti in povezanosti. Po 25 letih uspešnega poslovanja, je podjetje eno izmed vodilnih akterjev v svoji panogi na Hrvaškem.

Poslovalnica Optike Anda
background element blue

Poslanstvo Optike Anda je s pomočjo razvoja maloprodajne mreže optičnih izdelkov in očesnih poliklinik, neprekinjenim vlaganjem v kakovost izdelkov in storitev, skrbjo za zaposlene ter dolgoročnimi odnosi s poslovnimi partnerji postati prva izbira za stranke, zaposlene in poslovne partnerje.

Izbira prave rešitve za celovit vpogled v poslovanje

Cilj je bil najti in implementirati sistem, ki bo omogočal celovit pregled poslovanja in komunikacije, izboljšal upravljanje poslovalnic, zagotovil popoln vpogled v poslovanje za vodstvo ter izboljšal marketinške aktivnosti in delovanje drugih “back-office” oddelkov.

Že na začetku so se odločili, da bodo z implementacijo počakali, dokler ne najdejo prave rešitve. Med vsemi ponudbniki so se na koncu odločili za sistem Intrix, ki nudi specializirano rešitev za upravljanje poslovalnic.

Želite več informacij ali
predstavitev sistema Intrix?
Uroš Žohar
INTRIX SVETOVALEC

360-stopinjski pregled nad poslovalnicami

Z implementacijo sistema Intrix CRM je Optika Anda pridobila celovit pregled podatkov za vsako poslovalnico. Podatki so centralizirani, kar olajša analizo in sprejemanje odločitev ter bistveno skrajša čas, potreben za iskanje informacij.

Vsi seznami, podatki o zaposlenih, tehnične podrobnosti poslovalnic, aktivnosti, korespondence in povratne informacije poslovalnic so dostopni na enem mestu vsem relevantnim uporabnikom.

Vsak vodja ima dostop do podrobnih informacij o poslovalnici, ki jo vodi, kar mu omogoča personaliziran vpogled v ključne podatke. Vodja posamezne poslovalnice vidi izključno svojo poslovalnico in vse podatke, povezane z njo.

Matea Mandaric, Optika Anda
background element blue

“V Intrixu imajo vsi uporabniki dostop do svežih podatkov o poslovalnicah, faz projektov in vseh potrebnih dokumentov.

Informacije, do katerih smo prej prihajali prek e-poštnih sporočil in telefonskih klicev, so zdaj zbrane na enem mestu – v Intrixu. Na ta način prihranimo v povprečju 60 minut na dan na osebo.

Ta čas lahko zdaj izkoristimo za druge naloge in tako izboljšamo učinkovitost poslovanja.”

Matea Mandarić, vodja internega oddelka prodajnih procesov.

Obiski regionalnih in področnih vodij

Regionalni in področni vodje lahko učinkoviteje načrtujejo in izvajajo obiske poslovalnic – v Intrixu imajo vse potrebne infomacije na enem mestu, dostopne prek računalnika ali mobilne naprave.

Natančna evidenca obiskov omogoča beleženje podrobnosti vsakega obiska, vključno z ocenami in opombami za vsako izbrano področje. Vodje lahko prav tako spremljajo izvedbo nalog, ki so bile določene med obiskom (npr. odprava pomanjkljivosti).

Sistem omogoča tudi enostavno poročanje o obiskih, vključno z realizacijo in spremljanjem ocen po področjih ter prepoznavanjem morebitnih slabše ocenjenih področij.

Marketinške aktivnosti

Da bi olajšali proces komunikacije med marketinškim oddelkom in poslovalnicami, so razvili poseben modul za izmenjavo vseh relevantnih informacij o marketinških aktivnosti. Ta omogoča hitro dodeljevanje nalog vsem ali le izbranim poslovalnicam, na katere se marketinška aktivnost nanaša.

V sistemu je mogoče spremljati izvedbo nalog. Postavitve marketinških materialov lahko enostavno dokumentirajo s priloženimi fotografijami.

Modul omogoča pregled vseh marketinških kampanj – tako realiziranih kot načrtovanih – na enem mestu. Na ta način imajo poslovalnice boljši vpogled v pretekle in prihodnje marketinške aktivnosti, kar jim olajša načrtovanje in izvedbo.

Le 3 % informacij pride do uprave

Da bi zagotovili, da ključne informacije s terena dosežejo upravo ali pristojne oddelke, Intrix omogoča zbiranje in analizo predlogov za izboljšave iz poslovalnic. Poslovalnice lahko preprosto vnesejo predloge izboljšav, ki se nato samodejno centralizirajo in dodelijo ustreznemu oddelku ali upravi, glede na vsebino predloga.

To vodstvu olajša analizo povratnih informacij in jim omogoča boljše razumevanje težav in predlaganje izboljšav.

Na drugi strani imajo poslovalnice stalen vpogled v status svojih predlogov, kar zagotavlja večjo transparentnost in hitrejšo odzivnost.

Kakovostno načrtovanje in izvajanje inventur ter primopredaj

Katere so prednosti načrtovanja in spremljanja inventurnih procesov znotraj sistema Intrix? Vse informacije – od načrtovanja do izvedbe inventure (ocenjevanje po področjih, podrobno beleženje razlik, nalaganje ustreznih datotek ipd.) – so zbrane na enem mestu in vidne odgovornim osebam v koledarju in planerju. Prav tako je omogočena notranja komunikacija znotraj sistema.

Pri primopredajah poslovalnic oziroma menjavi zaposlenih je mogoče potrditi dejansko stanje ob primopredaji in celoten proces izvesti hitro in enostavno.

Delovni čas in delovne nedelje

Sistem omogoča podrobno načrtovanje delovnega časa poslovalnic v različnih obdobjih leta, vključno z delovnimi nedeljami.

Vsaka poslovalnica lahko v koledarju in planerju enostavno preveri, katere nedelje so delovne, kar zagotavlja boljšo organizacijo in preglednost.

Stanje pred uvedbo Intrixa

  • Nepregledno poslovanje,
  • kaotična komunikacija prek več različnih kanalov,
  • uporaba številnih nepovezanih sistemov,
  • potreba po centraliziranem sistemu,
  • neučinkovit nadzor poslovalnic,
  • omejene marketinške možnosti.

Stanje po uvedbi Intrixa

  • 360-stopinjski pregled poslovalnic,
  • popoln vpogled v poslovalnice za vsakega vodjo poslovalnice,
  • sistematično spremljanje obiskov poslovalnic za regionalne in področne vodje,
  • učinkovitejše upravljanje marketinških aktivnosti,
  • neposreden dostop do povratnih informacij iz poslovalnic,
  • boljše načrtovanje in izvedba inventur ter primopredaj poslovalnic,
  • enostavno načrtovanje delovnega časa in delovnih nedelj,
  • tehnična podpora na enem mestu – od prijave težave do rešitve, vključno z zunanjimi izvajalci,
  • centralizirano upravljanje voznega parka in virov,
  • celovit pregled nad projekti,
  • vsa poročila na enem mestu, prilagodljiva uporabnikovim potrebam.

Stanje pred uvedbo intrixa

  • Nepregledno poslovanje,
  • kaotična komunikacija prek več različnih kanalov,
  • uporaba številnih nepovezanih sistemov,
  • potreba po centraliziranem sistemu,
  • neučinkovit nadzor poslovalnic,
  • omejene marketinške možnosti.

Stanje po uvedbi intrixa

  • 360-stopinjski pregled poslovalnic,
  • popoln vpogled v poslovalnice za vsakega vodjo poslovalnice,
  • sistematično spremljanje obiskov poslovalnic za regionalne in področne vodje,
  • učinkovitejše upravljanje marketinških aktivnosti,
  • neposreden dostop do povratnih informacij iz poslovalnic,
  • boljše načrtovanje in izvedba inventur ter primopredaj poslovalnic,
  • enostavno načrtovanje delovnega časa in delovnih nedelj,
  • tehnična podpora na enem mestu – od prijave težave do rešitve, vključno z zunanjimi izvajalci,
  • centralizirano upravljanje voznega parka in virov,
  • celovit pregled nad projekti,
  • vsa poročila na enem mestu, prilagodljiva uporabnikovim potrebam.

Prijava pomanjkljivosti in tehničnih težav

Intrix omogoča hitro in enostavno prijavo ter spremljanje pomanjkljivosti in tehničnih težav v poslovalnicah. Težave ali okvare lahko zaposleni prijavijo neposredno prek sistema, kjer je omogočeno tudi sledenje statusu popravila.

V koledarju in planerju imajo poslovalnice celovit pregled nad potrebnimi popravili, kar omogoča, da se dela izvedejo v najugodnejšem času. Če popravilo izvaja zunanji izvajalec, sistem omogoča vpogled v podatke o njem. Po končanem popravilu poslovalnica potrdi, da je bilo delo opravljeno.

Popoln pregled nad projekti

Intrix vključuje tudi modul za vodenje projektov. Vodje projektov na gantogramu spremljajo napredek projektov – dodeljene naloge, finančne vidike, korespondence, roke, porabljen čas. To zagotavlja celovit vpogled v vse projekte in njihov trenutni status.

Projektna ekipa komunicira in sodeluje neposredno znotraj sistema, kar zagotavlja, da so vsi člani projekta ves čas dobro informirani.

Tipičen primer projekta je odprtje nove poslovalnice, ki zahteva sodelovanje več timov za uspešno realizacijo.

Kakovostno poročanje

Vsi potrebni izpisi in poročila so shranjeni na enem mestu, kar omogoča hiter dostop in enostaven pregled. Vodje si poročila prilagajajo in filtrirajo glede na svoje potrebe in na ta način pridobijo ključne metrike za sprejemanje pravih odločitev.

Uvedba sistema Intrix je prinesla številne koristi, ki so znatno izboljšale poslovanje podjetja Optika Anda.

Poleg boljšega upravljanja poslovalnic jim je sistem omogočil tudi:

  • transparentno komunikacijo,
  • lažje načrtovanje inventur,
  • učinkovitejše sledenje delovnemu času,
  • boljše upravljanje virov,
  • hitrejše reševanje tehničnih težav,
  • celovit pregled nad projekti,
  • kakovostno poročanje in zbiranje povratnih informacij za lažje odločanje.

Rezultat? Večja učinkovitost, boljši nadzor ter večje zadovoljstvo tako vodstva kot zaposlenih, ki prvič niso imeli niti ene pritožbe na nov implementiran sistem.

V prihodnosti Optika Anda načrtuje nadaljnje nadgradnje sistema Intrix, predvsem na področju upravljanja kadrov.

Pridružite se uspešnim podjetjem, ki so za digitalizacijo
svojega poslovanja izbrali Intrix.

Brezplačno preizkusite Intrix še danes!

Pridružite se uspešnim podjetjem, ki so za digitalizacijo poslovanja izbrali Intrix.

Brezplačno preizkusite Intrix še danes!