Moderni digitalni prijemi v 2023
Moderni digitalni prijemi v 2023
Nekaj utrinkov iz dogodka “Moderni digitalni prijemi v 2023”, kjer smo se skupaj s poslovnimi partnerji dotaknili pomembnih tematik iz področja marketinga in prodaje 📈
Boštjan Kovač iz Kokos Agency je poslušalcem predstavil procese digitalnega oglaševanja in podal predloge različnih pristopov in strategij. 🧐
Roman Krušič iz Spletna postaja nam je prikazal različne praktične primere, kako lahko s pomočjo igrifikacije in drugih elementov spletno stran dvignemo na višji nivo. 🔝
Naš Uroš Žohar je poslušalcem predstavil, kako lahko z jasno definiranim prodajnim procesom povečate učinkovitost vašega prodajnega oddelka in kako vam programska oprema Intrix pri tem pomaga.
Svoje pozitivne izkušnje z Intrix programsko opremo je delil tudi Miha Gantar iz podjetja LEOSS in povzel, zakaj si poslovanja v podjetju brez Intrixa več ne predstavlja. 👨💼
Predavanje je zaključil Matic Stocca iz SqualoMail, ki je celoten marketinško-prodajni proces zaokrožil s predstavitvijo učinkovitosti SMS in e-mail marketinga. Dotaknil se je različnih področij avtomatizacije e-poštnega in SMS marketinga ter predstavil, kako lahko z manj porabljenega časa dosežete večji izplen – prodajo. 📧
Galerija dogodka
Dogodek smo (so)ustvarili
Za vas smo predavali
UROŠ ŽOHAR,
svetovalec za CRM v podjetju Intera
Uroš Žohar meni, da sta ključna dejavnika za uspeh vsakega podjetja dva: odlično poznavanje kupcev in jasno definiran prodajni proces. Svoje široko tehnično in strokovno znanje z desetletnimi izkušnjami na področju CRM najraje prenaša v prakso. Po številnih uspešno izvedenih projektih vpeljave v podjetja različnih panog se je danes pripravljen spoprijeti z izzivi vsakega podjetja.
MATIC STOCCA,
svetovalec v podjetju Squalomail
Matic Stocca je svojo poklicno pot začel tam, kjer je zaključil študentsko – v marketingu. Kot vodja projektov v BTL marketingu je hitro spoznal, da se tudi ta segment vedno bolj digitalizira. Zato se je usmeril v e-mail marketing, ki še danes velja za najbolj učinkovit kanal komunikacije s potrošniki. Kot svetovalec v podjetju SqualoMail pomaga podjetjem dosegati boljše rezultate njihovih e-mail in SMS kampanj ter marketinških avtomatizacij, preko sto izvedenih projektov pa mu da unikatno poznavanje dobrih in slabih praks e-mail marketinga.
MATIC STOCCA,
svetovalec v podjetju Squalomail
Matic Stocca je svojo poklicno pot začel tam, kjer je zaključil študentsko – v marketingu. Kot vodja projektov v BTL marketingu je hitro spoznal, da se tudi ta segment vedno bolj digitalizira. Zato se je usmeril v e-mail marketing, ki še danes velja za najbolj učinkovit kanal komunikacije s potrošniki. Kot svetovalec v podjetju SqualoMail pomaga podjetjem dosegati boljše rezultate njihovih e-mail in SMS kampanj ter marketinških avtomatizacij, preko sto izvedenih projektov pa mu da unikatno poznavanje dobrih in slabih praks e-mail marketinga.
ROMAN KRUŠIČ,
senior svetovalec v agenciji Spletna postaja
Roman Krušič se s poslovanjem na internetu ukvarja od leta 2001, ko je postavljal strani za tuje trge in testiral, kako povečati donosnost izključno prek spleta. Obvlada celovit pristop od postavitve spletnih trgovin, preko spletnega oglaševanja, povečanja obiska in seveda prodaje. Za njim je preko 800 uspešno izvedenih projektov za manjša, srednja in velika podjetja. Kot predavatelj je imel že preko 100 predavanj po celotni Sloveniji.
ROMAN KRUŠIČ,
senior svetovalec v agenciji Spletna postaja
Roman Krušič se s poslovanjem na internetu ukvarja od leta 2001, ko je postavljal strani za tuje trge in testiral, kako povečati donosnost izključno prek spleta. Obvlada celovit pristop od postavitve spletnih trgovin, preko spletnega oglaševanja, povečanja obiska in seveda prodaje. Za njim je preko 800 uspešno izvedenih projektov za manjša, srednja in velika podjetja. Kot predavatelj je imel že preko 100 predavanj po celotni Sloveniji.
BOŠTJAN KOVAČ,
vodja PPC oglaševanja v agenciji Kokos
Boštjan Kovač se s spletnim oglaševanjem ukvarja od leta 2016. Deležen je bil tranzicije na slovenskem trgu, od oglaševanja, ki je temeljilo na klikih in prikazih, do oglaševanja, fokusiranega na konverzije. Danes ga pri pripravi oglaševalskih strategij in analiziranju rezultatov zanima predvsem prodajna uspešnost njegovih strank. Trenutno je del oddelka, ki na Kokosu skrbi za več sto spletnih oglaševalskih kampanj.
BOŠTJAN KOVAČ,
vodja PPC oglaševanja v agenciji Kokos
Boštjan Kovač se s spletnim oglaševanjem ukvarja od leta 2016. Deležen je bil tranzicije na slovenskem trgu, od oglaševanja, ki je temeljilo na klikih in prikazih, do oglaševanja, fokusiranega na konverzije. Danes ga pri pripravi oglaševalskih strategij in analiziranju rezultatov zanima predvsem prodajna uspešnost njegovih strank. Trenutno je del oddelka, ki na Kokosu skrbi za več sto spletnih oglaševalskih kampanj.