Najboljša pot do sanjske ekipe sodelavcev
Intrix – slovenski HRM sistem za razvoj talentov. Enostaven. Pregleden. Prilagodljiv.
Kako lahko Intrix HRM izboljša upravljanje s sodelavci?
HRM program, prilagojen po vaši meri, vsebuje točno to kar potrebujete – nič več in nič manj.
Popoln pregled
nad vsemi kadri
360-stopinjski pregled nad podatki zaposlenih na enem mestu. Enostavno, natančno in hitro upravljanje zaposlenih ali kandidatov za zaposlitev.
Enostavna pot od objave delovnega mesta do zaposlitve
Avtomatizirani procesi iskanja kandidatov za zaposlitev, učinkovito uvajanje novo zaposlenih in popoln pregled nad izvedbo HR aktivnosti.
Od operativnega k strateškemu HR pristopu
Zmanjšajte obseg ročnega dela na nekaj klikov in s tem pridobite več časa za strateško delo in razvoj kolektiva.
OSNOVNE FUNKCIONALNOSTI HRM SISTEMA
Enostaven proces zaposlovanja
Avtomatizirana objava razpisov za delovna mesta in prenos prijav v Intrix HRM
Intrix HRM vam lahko bistveno poenostavi razpisovanje delovnih mest in spremljanje kandidatov za zaposlitev. Ko v HRM sistemu Intrix objavite prosto delovno mesto, se lahko ta objava samodejno prenese na zaposlitvene portale ali na vašo spletno stran. Vse prijave kandidatov pa se nato prenesejo neposredno v Intrix HRM. Rešitev vam razvijemo in prilagodimo po meri.
Enostaven proces izbora kandidatov
Poenostavite si proces izbora kandidatov z Intrix HRM predlogami. Vnaprej pripravite dokumente kot so vabila, predloge pogodb, obvestila kandidatom in jih uporabite, kadar jih potrebujete. Predloge vam prilagodimo po meri, celoten zaposlitveni proces pa lahko organizirano spremljate po statusih (npr. intervju, klic, poslana ponudba).
Uvajanje novih sodelavcev in odhodi
Uvajanje
Po razgovoru za zaposlitev je postopek uvajanja prvi pravi vtis, ki ga podjetje naredi na nove zaposlene. Z Intrixom lahko hitro uredite formalnosti in pošljete naloge sodelavcem, da pomagajo novo zaposlenim na poti uvajanja v delovne procese. S tem boste svojim “novincem” zagotovili pozitivno izkušnjo ter povečali njihovo zavzetost za delo in pripadnost podjetju.
Izhodni postopek
Odhodi sodelavcev iz podjetja so neizogibni del kadrovskega menedžmenta. S pravim pristopom lahko pridobite dragocene vpoglede odhajajočih na vaše podjetje in pustite trajen pozitiven vtis. Intrix HRM sistem omogoča vnaprejšnje načrtovanje in definiranje nalog ter ostalih formalnosti, ki jih je potrebno izpeljati ob odhodu zaposlenih.
360° pregled nad kadri
Z Intrix HRM do varnega shranjevanja, urejanja in analiziranja podatkov o sodelavcih na enem mestu. Brez preglednic in papirologije. Načrtujte aktivnosti z opomniki, hitro dostopajte do dokumentov in informacij, odobrite zahtevke, pošljite dokumente in uredite formalnosti z nekaj kliki. S pomočjo vizualnega prikaza organizacijske strukture pa pridobite vpogled v organiziranost podjetja ter enostavno načrtujte reorganizacije in kadrovske spremembe.
Želite več informacij ali
predstavitev rešitve
INTRIX SVETOVALKA
Ustvarjanje kulture odličnosti
Upravljanje uspešnosti
Redni razgovori z zaposlenimi omogočajo upravljanje z odličnimi kadri ter spremljanje njihovega zaposlitvenega in razvojnega načrta. S pomočjo kompetenčnega modela in zastavljenih ciljev lahko sledite razvoju in uspešnosti sodelavcev skozi čas. Vpogledi v rezultate vam omogočajo pripravo akcijskega načrta za nadaljnji razvoj kulture in uspešnosti podjetja.
Pohvale, pobude in obvestila
Da bi zagotovili odprto komunikacijo in transparentnost v podjetju, je ključno, da so informacije o dogajanju dostopne vsem sodelavcem. Prav tako je pomembno, da se vsak sodelavec počuti slišanega, cenjenega in vključenega. Zato jim s sistemom Intrix HRM omogočite podeljevanje in spremljanje pohval in pobud.
Poročanje in kadrovska analitika na klik
Samo z nekaj kliki v vsakem trenutku dostopate in pregledate grafična ali tabelarična poročila in jih analizirate. Vaše kadrovske poteze in premišljene odločitve bodo zato temeljile na podatkih, ne ugibanjih. Z Intrix HRM programom boste postali proaktivni in svoj kadrovski oddelek spremenili v strateški vir.
Avtomatizirano upravljanje z dokumenti
Digitalno upravljanje zaposlitvenih dokumentov
Zbiranje in organiziranje zaposlitvenih dokumentov je lahko zelo zamudno. Zato vam Intrix HRM omogoča digitalni proces upravljanja z dokumenti in avtomatično generiranje le-teh (pogodb o zaposlitvi, odločb za letni dopust, opremo itd.).
E-podpisovanje dokumentov
Intrix HRM vam omogoča tudi elektronsko podpisovanje in shranjevanje dokumentov. Odslej ne bo več zamudnega tiskanja, podpisovanja, skeniranja in shranjevanja. Dokument lahko enostavno izpišete in ob elektronskem podpisu samodejno varno shranite.
Plače in ostali dokumenti
S sistemom Intrix HRM lahko enostavno pripravite in pošljete plačilne liste zaposlenim. Svoje plačilne liste bodo našli v svoji Intrix HRM aplikaciji, kjer bodo shranjeni tudi vsi ostali prejeti dokumenti (npr. odločbe o letnem dopustu idr.).
Upravljanje izobraževanj
Pomembno je, da v podjetju negujete kulturo nenehnega izobraževanja zaposlenih. V sistemu Intrix lahko načrtujete, upravljate, organizirate in spremljate izobraževanja. S tem poskrbite za usmerjen razvoj posameznikov v podjetju. Prav tako lahko oddajate zahtevke za prisotnost na izobraževanjih, spremljate prijave, ocenjujete uspešnost posameznega izobraževanja in si shranjujete certifikate, ki jih na izobraževanjih pridobite.
Upravljanje prisotnosti in odsotnosti
Evidenca delovnega časa
Poskrbite za z zakonom usklajeno vodenje evidence delovnega časa. Naj vaši sodelavci v spletni ali mobilni aplikaciji s samo enim klikom zabeležijo prisotnost na delovnem mestu, delo na terenu, koriščenje odmora … Kot vodja pa nato spremljajte njihove prisotnosti in odsotnosti v posebej pripravljenih poročilih, ki so skladna z zakonom.
Sledenje odsotnosti
V sistemu Intrix HRM lahko spremljate odsotnosti sodelavcev, jih planirate ali odobrite. HRM program vas po e-pošti ali preko mobilnega telefona samodejno opomni na prejete zahtevke, ki potrebujejo vašo odobritev. V primeru zahtevkov za odsotnost Intrix samodejno preveri morebitna prekrivanja v koledarju.
Želite več informacij ali
predstavitev rešitve
INTRIX SVETOVALKA
Intrix HRM mobilna aplikacija
Intrix HRM mobilna aplikacija bo z lahkoto sledila vašemu urniku ter vsem sodelavcem v podjetju omogočala enostaven dostop do osnovnih funkcij – v vsakem trenutku. Naj bo to odobritev dopusta, pošiljanje voščila ob rojstnem dnevu ali celo priprava razpisa za novo delovno mesto.
Učinkovita organizacija HR aktivnosti
Koledar
Intrixov koledar vam omogoča veliko več kot standardni koledarji, saj lahko razgovore ali intervjuje, ki ste jih vnesli v koledar, pripnete vašim sodelavcem oz. kandidatom za zaposlitev. Sistem vas bo pravočasno opomnil na načrtovane aktivnosti oz. morebitne odsotnosti sodelavcev.
Opomniki
Vsem pomembnejšim opravilom v Intrix HRM sistemu je možno dodati opomnik. Tako vas bo Intrix še dodatno opomnil preko SMS sporočila, e-pošte ali potisnega sporočila v mobilni aplikaciji.
Opomniki
Vsem pomembnejšim opravilom v programu Intrix lahko dodate opomnike. Tako vas bo Intrix dodatno opomnil prek SMS sporočila, e-pošte ali potisnega sporočila v mobilni aplikaciji.
Večjezičnost (SLO / HR / EN / DE)
Zraven slovenskega je Intrix HRM mogoče uporabljati tudi v hrvaškem, angleškem in nemškem jeziku. Če ste mednarodno podjetje, bo vsak uporabnik aplikacijo uporabljal v svojem želenem jeziku.
Omejitev dostopov in uporabniške pravice
Vsakemu uporabniku aplikacije HRM nastavimo ustrezne pravice. Administrator ima vsa pooblastila, ostalim uporabnikom pa omejimo izvoz podatkov. Uporabniške skupine, pravice in omejitve določimo popolnoma po vaši meri.
POVEZLJIVOST HRM SISTEMA
ERP povezava s HRM sistemom
Intrix je povezljiv z različnimi ERP informacijskimi sistemi, kot so Datalab Pantheon, SAOP iCenter, AccountingBox, Navision, Perftech Largo, Vasco, E-računi, Minimax, SAP… Možne so napredne integracije po vaši meri.
Povezava z mailing sistemi
Intrix je povezljiv z različnimi marketinškimi programi, ki se uporabljajo za množično obveščanje kontaktov in marketinško avtomatizacijo.
Povezava s programi za množično e-pošto (MailChimp, Mailer Lite, Sendinblue, Campaign Monitor) je dvosmerna. Tako boste v Intrixu spremljali tudi rezultate uspešnosti kampanje (statistiko).
Povezava z marketinški sistemi
Intrix API zna komunicirati s sistemi za marketinško avtomatizacijo, komunikacijo in poročanje. Iz MA sistema se samodejno ustvari nova priložnost, ko oseba v MA sistemu doseže definirano stopnjo v prodajnem lijaku (sales qualified lead). V sistemu Slack pa se lahko iz CRMja samodejno pošlje sporočilo ekipi, ko prodaja pridobi nov posel.
Povezava z IP telefonijo
Intrix CRM je povezljiv z različnimi IP centralami: Avaya, Centreks, Alstar, Asterisk, Cisco, MI Switch, Megatel. Povezava deluje tako za dohodne kot za izhodne klice. Ob dohodnem klicu Intrix avtomatsko prepozna kontakt, odpre kartico stranke in ponudi vnos vsebine za klic. Izhodne klice pa lahko izvedete tako, da v Intrixu kliknete na telefonsko številko, s čimer sprožite klic na centrali, istočasno pa se odpre obrazec za vnos vsebine klica.
Povezava z drugimi koledarji
Želite podatke iz Intrixa uporabljati tudi v svojem drugem priljubljenem koledarju?
Intrix HRM program je prek standarda iCal povezljiv z različnimi koledarji. To pomeni, da Intrixov koledar enostavno povežete z Outlookovim, Googlovim in drugimi koledarji.
Povezava z obrazcem na spletni strani
Če imate na spletni strani obrazec za povpraševanje, ga je smiselno povezati z Intrixom. Vsi podatki iz spletnega obrazca se avtomatsko prenesejo v Intrix – kot nov kontakt ali kot nova priložnost. V istem koraku se kreira tudi aktivnost za določeno odgovorno osebo, da se na povpraševanje ne pozabi.
Intrix HRM API
Intrix HRM podpira namenske vmesnike API (Application Programming Interface) za integracijo z drugimi programskimi rešitvami. S pomočjo API-jev je Intrix mogoče povezati s katerokoli drugo aplikacijo.
Intrixovi API-ji se ustrezno prilagajajo glede na različne poslovne procese.
RAZŠIRITVE
Prikaz strank na zemljevidu
Obiske strank načrtujte z zemljevidom, ki omogoča prikaz strank glede na lokacijo, sestanek pa dodate že neposredno na zemljevidu.
Spremljanje zasedenosti vozil
Kreiranje dinamičnih dokumentov
Elektronsko podpisovanje dokumentov
Delovni nalog je na mobilni aplikaciji izpolnjen in podpisan ter tako pripravljen za končni obračun. Brezpapirno.
Spremljanje kadrov HRM
S HRM modulom vodite evidenco sodelavcev, zdravniških pregledov in vso potrebno dokumentacijo.
Množično SMS obveščanje
Stranke lahko o svoji ponudbi, dobavah ali stanju prodajnih / servisnih zahtevkov množično obveščate preko SMS sporočil. SMS obveščanje lahko glede na definiran proces tudi avtomatiziramo.
Kaj pravijo naše stranke...
Blanka Cigler
Kronoterm
Marijan Hertiš
direktor, Seltron
Boris Sovič
direktor, Arcont IP
Monika Jagodič Gobec
Mladinska knjiga Založba
Peter Kumer
direktor, Enertec
Intrix CRM je za vsakogar
DIREKTOR
Z Intrixom boste imeli natančen pregled nad vsemi prodajnimi, projektnimi, podpornimi in marketinškimi aktivnostmi v vašem podjetju. Z uporabo naprednih poročil pa boste pridobili odlično podlago za strateško odločanje.
VODJA PRODAJE
Z Intrixom boste spremljali zasedenost in načrtovali aktivnosti prodajne ekipe na skupnih koledarjih. Natančna sledljivost prodajnega lijaka in stanja vsake prodajne priložnosti ter enostavno delegiranje zadolžitev pa vam bosta zagotavljala popoln pregled nad stanjem prodaje.
KOMERCIALIST
S sistemom Intrix CRM bodo vsi podatki o strankah in aktivnostih iz glav, preglednic, zvezkov in različnih koledarjev urejeni na enem mestu. Nič več izgubljanja časa z iskanjem podatkov, saj so ti dostopni kjerkoli in kadarkoli, tudi na poti – v mobilni aplikaciji.
Stopite v stik z našimi svetovalci še danes!
Stopite v stik z našimi svetovalci še danes!