Kako učinkovito prodajati?
CRM PRIROČNIK
74 % podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. CRM nam pomaga pridobivati nove stranke, iz obstoječih pa narediti zadovoljne stranke, ki se z veseljem vračajo po naše izdelke in storitve. – preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.
Iz vsebine e-priročnika…
CRM ... kaj je to?
Največ definicij CRM (angl. Customer Relationship Management – upravljanje odnosov s strankami) opredeli kot zbiranje, analiziranje in uporabo informacij o kupcih …
7 pokazateljev, da potrebujemo sistem CRM
Povpraševanja, ki jih prejemate po elektronski pošti, telefonu, prek spletne strani in drugih kanalov, je pametno spremljati v enem urejenem CRM sistemu …
Imamo ERP. Ali potrebujemo tudi CRM?
Za spremljanje poslovanja največkrat uporabljamo poslovne sisteme ERP – npr. Pantheon, SAOP, Vasco … Toda ko govorimo o naših potencialnih kupcih, ti sistemi več ne zadostujejo …
Zakaj CRM sistem in kako nam lahko pomaga?
Kako vemo, kaj se je sodelavec s stranko pogovarjal pred enim letom? Katere poslovne partnerje bo naš prodajnik obiskal ta teden?