Kako se pripraviti na delovni sestanek za uvedbo CRM?
Sprejeli ste odločitev, da boste v vaše podjetje uvedli CRM (Customer Relationship Management – upravljanje odnosov s strankami). Z izbranim…
Sprejeli ste odločitev, da boste v vaše podjetje uvedli CRM (Customer Relationship Management – upravljanje odnosov s strankami). Z izbranim…
Komunikacijske tehnologije, ki se iz dneva v dan spreminjajo, nadgrajujejo in izboljšujejo, prinašajo v dinamiko projektnega vodenja svež veter. Ljudje…
Ko govorimo o ključnih dejavnikih uspeha strategije upravljanja odnosov s strankami (CRM), moramo pomisliti na sposobnost organizacije, da razume značilnosti…
Ste že slišali za Paretovo načelo, znano tudi kot pravilo 80-20? Italijanski inženir, ekonomist in sociolog Vilfredo Pareto je znan…
V času, ko imajo informacije večinoma elektronsko obliko, je eno ključnih vprašanj varnost podatkov. To velja tudi v primeru sistema…
Stranke so najpomembnejši obiskovalci vsakega podjetja zato je izboljšanje odnosov s strankami ter ohranjanje teh odnosov ključni del vašega poslovanja….
Spremljanje vira povpraševanja oz. “kje ste izvedeli za nas” je danes zelo pomembno in lahko rečemo tudi nujno potrebno. Da…
Se vam pogosto dogaja, da izgubljate nadzor nad prispelimi reklamacijami v podjetje? Ali se vam emaili reklamacij nabirajo v poštnem nabiralniku…
IT rešitve v oblaku so trend, ki vedno bolj korenito spreminja ponudbo in uporabo IT rešitev. Kar se je pred…
V majhnem podjetju, kot je Intera, si ne moremo privoščiti specialistov. Pretiraval bi, če bi rekel, da pri nas vsi…
Dejstvo je, da imamo mobilni telefon pri sebi vedno, ne glede na to, kje smo in kam gremo. To pomeni,…
Na temo kdaj je pravi čas za uvedbo novih informacijskih rešitev v podjetju smo že veliko pisali v prispevku “Kako…
Mnogi se sprašujejo kaj je računalništvo v oblaku in kaj prinaša. Ali gre pri tem za zgolj v meglico zastrto…
Povezava med sistemom CRM in IP telefonijo doprinese k precejšnji dodani vrednosti v podjetju. Kar se moramo zavedati je to, da je…
Upravljanje odnosov s strankami (CRM) in projektno vodenje lahko prinese pomembno vrednost, tako za podjetje kot za stranko, ki jo…
Kako varna je komunikacija med uporabnikom in spletno aplikacijo? Kako varni so moji podatki? Kdo dostopa do podatkov? Kaj se…
Medtem ko recesija odpira nova vprašanja za podjetja, je ključno vprašanje za lastnike podjetij kako najbolje izkoristiti obstoječe resurse. Učinkovit…
Aplikacije Intrix omogočajo izvoz podatkov na več načinov. Zraven izvoza podatkov lahko podatke iz Intrixa tudi natisnete na različnih nivojih….