Koliko časa dnevno posvetiti delu v CRM sistemu?
Stranke se na nas velikokrat obrnejo z raznimi vprašanji, ki niso vedno tehnične ali uporabniške narave. Med njimi se pojavijo…
Stranke se na nas velikokrat obrnejo z raznimi vprašanji, ki niso vedno tehnične ali uporabniške narave. Med njimi se pojavijo…
Obdržati obstoječega kupca je brez dvoma ceneje kot pridobiti novega. Če želimo svojo dejavnost širiti in dosegati rast, pa je…
V današnji objavi vam želim pojasniti, zakaj je prijazen uporabniški vmesnik ključen za uspešno uvedbo sistema CRM. V današnjem času…
V zadnjem času so storitve v “oblaku” vse bolj priljubljene. V tem prispevku si bomo ogledali, zakaj je tako in…
Ko govorimo o upravljanju odnosov s strankami (CRM), s tem pogosto mislimo računalniški program oz. aplikacijo za CRM. To je…
Te dni smo bili ponovno izbrani med sedem najboljših zaposlovalcev v kategoriji malih podjetij izbora Zlata nit. Uvrstitev med finaliste…
Pred časom sem pisal o tem, kako se pripraviti na delovni sestanek za uvedbo CRM. Z današnjo objavo pa vam…
Dejstvo je, da v obdobju gospodarske krize kupci kupujejo manj. A ne glede na to, kako huda je kriza, še…
Po končanem sejmu, konferenci ali podobnem dogodku se pogosto vrnemo v pisarno s številnimi vizitkami potencialnih strank (leads). Jasno je,…
Ali se vam dogaja, da ne veste ali ste odgovorili na povpraševanje? Kdo je odgovoril na povpraševanje? Kdaj ste odgovorili?…
Že tretje leto mineva, od kar smo v razvojnem oddelku razvoj Intrixa organizirali po Scrum metodologiji. Iskali smo najboljše prakse…
Zniževanje operativnih stroškov ter vzdrževanje in izboljševanje odnosov s strankami sta ključni aktivnosti uspešnih podjetij po svetu. CRM rešitve, še…
Veliko se govori in piše o računalništvu v oblaku (t.i. cloudu), o prihodnosti informacijske tehnologije in priložnostih za podjetja tako…
Sprejeli ste odločitev, da boste v vaše podjetje uvedli CRM (Customer Relationship Management – upravljanje odnosov s strankami). Z izbranim…
Komunikacijske tehnologije, ki se iz dneva v dan spreminjajo, nadgrajujejo in izboljšujejo, prinašajo v dinamiko projektnega vodenja svež veter. Ljudje…
Ko govorimo o ključnih dejavnikih uspeha strategije upravljanja odnosov s strankami (CRM), moramo pomisliti na sposobnost organizacije, da razume značilnosti…
Ste že slišali za Paretovo načelo, znano tudi kot pravilo 80-20? Italijanski inženir, ekonomist in sociolog Vilfredo Pareto je znan…
V času, ko imajo informacije večinoma elektronsko obliko, je eno ključnih vprašanj varnost podatkov. To velja tudi v primeru sistema…
Stranke so najpomembnejši obiskovalci vsakega podjetja zato je izboljšanje odnosov s strankami ter ohranjanje teh odnosov ključni del vašega poslovanja….
Spremljanje vira povpraševanja oz. “kje ste izvedeli za nas” je danes zelo pomembno in lahko rečemo tudi nujno potrebno. Da…
Se vam pogosto dogaja, da izgubljate nadzor nad prispelimi reklamacijami v podjetje? Ali se vam emaili reklamacij nabirajo v poštnem nabiralniku…
IT rešitve v oblaku so trend, ki vedno bolj korenito spreminja ponudbo in uporabo IT rešitev. Kar se je pred…
V majhnem podjetju, kot je Intera, si ne moremo privoščiti specialistov. Pretiraval bi, če bi rekel, da pri nas vsi…
Dejstvo je, da imamo mobilni telefon pri sebi vedno, ne glede na to, kje smo in kam gremo. To pomeni,…
Na temo kdaj je pravi čas za uvedbo novih informacijskih rešitev v podjetju smo že veliko pisali v prispevku “Kako…
Mnogi se sprašujejo kaj je računalništvo v oblaku in kaj prinaša. Ali gre pri tem za zgolj v meglico zastrto…
Povezava med sistemom CRM in IP telefonijo doprinese k precejšnji dodani vrednosti v podjetju. Kar se moramo zavedati je to, da je…
Upravljanje odnosov s strankami (CRM) in projektno vodenje lahko prinese pomembno vrednost, tako za podjetje kot za stranko, ki jo…
Kako varna je komunikacija med uporabnikom in spletno aplikacijo? Kako varni so moji podatki? Kdo dostopa do podatkov? Kaj se…
Medtem ko recesija odpira nova vprašanja za podjetja, je ključno vprašanje za lastnike podjetij kako najbolje izkoristiti obstoječe resurse. Učinkovit…