Ali poznate razliko med priložnostjo in zaznavo?
Kaj pa naj vnašamo pod priložnosti v sistem Intrix CRM? To vprašanje se pogosto pojavi, ko našim potencialnim strankam predstavljamo…
Kaj pa naj vnašamo pod priložnosti v sistem Intrix CRM? To vprašanje se pogosto pojavi, ko našim potencialnim strankam predstavljamo…
Storitve v oblaku so v preteklih letih nedvomno dokazale svojo zrelost in zasluženo mesto v poslovnem svetu. Uresničile so svoj…
V preteklih dveh mesecih smo v koprodukciji 4 podjetij sodelovali v raziskavi o kvaliteti prodajnega lijaka na sejmu Sejem Dom…
V množici definicij koncepta CRM oziroma upravljanja odnosov s strankami so najpogostejše tiste, ki omenjajo zbiranje, analiziranje in uporabo čim…
Če sistema CRM še ne uporabljate, svoje stranke in aktivnosti z njimi verjetno spremljate na različnih mestih. V tokratnem prispevku…
O varnosti poslovnih rešitev v oblaku, med katere spada tudi poslovna rešitev Intrix CRM, smo pisali že večkrat. Ponudniki skrbimo,…
A bi lahko en teden ob vsakodnevnih službenih opravilih preživeli brez uporabe mobilnega telefona? Brez telefonskega pogovora med hitenjem na…
Merjenje rezultatov v marketingu je izjemno pomembno, saj sicer porabljamo denar brez, da bi vedeli ali marketinške akcije služijo poslovnemu…
Danes se veliko piše o teoretičnih vidikih sistema CRM, manj pa se govori o dejanskih rešitvah. Velikokrat se dejanska uporaba sistema…
Poslovni procesi v podjetjih velikokrat zahtevajo uporabo večjega števila različnih programskih orodij za podporo poslovanju. Da je pretok informacij med…
Stranke se na nas velikokrat obrnejo z raznimi vprašanji, ki niso vedno tehnične ali uporabniške narave. Med njimi se pojavijo…
Obdržati obstoječega kupca je brez dvoma ceneje kot pridobiti novega. Če želimo svojo dejavnost širiti in dosegati rast, pa je…
V današnji objavi vam želim pojasniti, zakaj je prijazen uporabniški vmesnik ključen za uspešno uvedbo sistema CRM. V današnjem času…
V zadnjem času so storitve v “oblaku” vse bolj priljubljene. V tem prispevku si bomo ogledali, zakaj je tako in…
Ko govorimo o upravljanju odnosov s strankami (CRM), s tem pogosto mislimo računalniški program oz. aplikacijo za CRM. To je…
Pred časom sem pisal o tem, kako se pripraviti na delovni sestanek za uvedbo CRM. Z današnjo objavo pa vam…
Dejstvo je, da v obdobju gospodarske krize kupci kupujejo manj. A ne glede na to, kako huda je kriza, še…
Po končanem sejmu, konferenci ali podobnem dogodku se pogosto vrnemo v pisarno s številnimi vizitkami potencialnih strank (leads). Jasno je,…
Ali se vam dogaja, da ne veste ali ste odgovorili na povpraševanje? Kdo je odgovoril na povpraševanje? Kdaj ste odgovorili?…
Zniževanje operativnih stroškov ter vzdrževanje in izboljševanje odnosov s strankami sta ključni aktivnosti uspešnih podjetij po svetu. CRM rešitve, še…
Veliko se govori in piše o računalništvu v oblaku (t.i. cloudu), o prihodnosti informacijske tehnologije in priložnostih za podjetja tako…
Sprejeli ste odločitev, da boste v vaše podjetje uvedli CRM (Customer Relationship Management – upravljanje odnosov s strankami). Z izbranim…
Ko govorimo o ključnih dejavnikih uspeha strategije upravljanja odnosov s strankami (CRM), moramo pomisliti na sposobnost organizacije, da razume značilnosti…
Ste že slišali za Paretovo načelo, znano tudi kot pravilo 80-20? Italijanski inženir, ekonomist in sociolog Vilfredo Pareto je znan…
V času, ko imajo informacije večinoma elektronsko obliko, je eno ključnih vprašanj varnost podatkov. To velja tudi v primeru sistema…
Stranke so najpomembnejši obiskovalci vsakega podjetja zato je izboljšanje odnosov s strankami ter ohranjanje teh odnosov ključni del vašega poslovanja….
Spremljanje vira povpraševanja oz. “kje ste izvedeli za nas” je danes zelo pomembno in lahko rečemo tudi nujno potrebno. Da…
Se vam pogosto dogaja, da izgubljate nadzor nad prispelimi reklamacijami v podjetje? Ali se vam emaili reklamacij nabirajo v poštnem nabiralniku…
IT rešitve v oblaku so trend, ki vedno bolj korenito spreminja ponudbo in uporabo IT rešitev. Kar se je pred…
Dejstvo je, da imamo mobilni telefon pri sebi vedno, ne glede na to, kje smo in kam gremo. To pomeni,…